🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبرچین

(ثبت: 3039) دی 12, 1395 

خبرچین این خبر را کرده عنوان

به آهنگی سر نبش خیابان

تَتن تن تن/تتن تن تن/تتن تن

به تن پوشید تن پوش زمستان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 12, 1395

    تتن تن تن/تتن تن تن/تتن تن

    به تن پوشید تن پوش زمستان……

    سلان و عرض ادب و احترام…این بیت تون انگار ملکه ذهنم شده…تتن تن تن..تتن تن تن..تتن تن….به تن پوشید تن پوش زمستان……قلم تون مانا و تن تون سلامت..

    • علیرضا حکیم

      دی 13, 1395

      درود بر شما خانم صفا

      سپاس فراوان ازشما 

      وتشکر از لطف ونظر سبزتون

      موفق باشید

  2. مينا امينی

    دی 13, 1395

    درود

    مانا باشید شاعر گرامی و موفق

    • علیرضا حکیم

      دی 13, 1395

      درودها بر شما خانم امینی گرامی

      سپاس از اینکه شعرم را خوندید

      موفق باشید

  3. طارق خراسانی

    دی 13, 1395

    سلام و درود بی حد

    در بیت آخر  واج آرایی عالی صورت پذیرفته است

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      دی 13, 1395

      درود بر شما استاد طارق عزیز

      سپاس از لطف فراوانتان و تقدیر از زحمات زیاد که خالصانه در سایت می کشید

      استاد عزیز اینجا اگر نقد کردن اشعار مرسوم شود به گمانم شور وحال تازه ای پیدا می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا