🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر داری دلم پر می زند از شوق دیدارت؟

(ثبت: 255655) بهمن 10, 1401 
خبر داری دلم پر می زند از شوق دیدارت؟

 

شبیه ماه می آیی شبی کوتاه می آیی
درخشیدی نگو با حالت اکراه می آیی

برای چشم های منتظر پلکی تکان دادی
گمانم یوسفی چون از عمیق چاه می آیی

جواب های را با هو ندادی ای حبیب من؟!
به پای لشکر قلبم چرا خون خواه می آیی؟

خبر داری دلم پر می زند از شوق دیدارت؟
تو پرچم دار عشقی، فاتحی، ای شاه! می آیی؟

جدای چشمتان ابروت می آید به جنگ من!
کماندارا! بزن تیر خلاصم… راه می آیی؟!

تنیدی پیله ی خود را به دور قلب تنهایم
بیا پروانه باشم، دلبر دلخواه می آیی؟

نگین بخت من در حلقه ی زلفت گره خورده
بپوشان در مسیر بادها هر گاه می آیی….

 

معصومه بیرانوند
نهم بهمن ماه ١٤٠١

———-

پ.ن ؛
دل گرفته ی ما را غمت گرفته به بازی
خوش است آینه بازی اگر درست بگویم…

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    سلام و درود

    غزل بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا شاد زی 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • معصومه بیرانوند

      بهمن 10, 1401

      سلام و عرض ادب
      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطف شما پای این صفحه

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 10, 1401

    احسنت
    سلام و درود تان

  3. پروانه آجورلو

    بهمن 10, 1401

    درود بانو
    قلمتان نویسا👏🌺

  4. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 10, 1401

    🌸🌸🌸👏

  5. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    سلام و احترام محضرتان بانو بیرانوند گرامی

    شعر زیبا و دل انگیز از شما خواندم

    عالی و با احساس

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹

    شادکام باشید

  6. شیدا شهبازی

    فروردین 4, 1402

    سلام و احترام
    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا