🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر

(ثبت: 219138) بهمن 17, 1398 

 

❆ #خبر:

عمر خبرهای خوش
لحظه ای است
ای کاش ما
بی‌خبر به هم برسیم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 17, 1398

    ” ای کاش ما
    بی‌خبر به هم برسیم ”

    سلام آقای فلاحی

    روزتون بخیر و شادی

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر💐🙏

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 17, 1398

    سلام

    استاد فلاحی عزیز

    حتّی کمتر از لحظه را نباید از دست داد…

    تقدیمی : 💐

    رفته عمری را نگاهی جان من
    آه را ،یاد آوری در انجمن

    با بقا عمری کنی کاری دلا
    الف شهری را تماشا بی سخن

    ولی اله بایبوردی

    17 / 11 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا