🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ختن

(ثبت: 224120) اسفند 29, 1398 
ختن

 

خطی
کشیده
بوی گل
ازمن تا تو
برنگ هرچه شقایق وحشی
هزار آفتاب و باد وباران
رنگ اصیلش را
تبدیل نخواهدکرد
این خط گلگون
خوبی خالص ختن
سرخ و سپیدپیوند
چون آنِ لبخندت
که شب می شکند
به تیغ روز
وآن سرخی نبض منست
که فقط
به تو می زند…
به تو برمی جهد
و این تفسیر عشقست
که در رگم می دود
به تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود بر حضرت رشنوبا توجه به نظر حضرتعالی که صائب و ارزشمتد بود فراخون جهت انتخاب هیئت داوران صورت پذیرفته متمنی ست در پست فراخوان حضور و نظر عالی خود جهت انتخاب داوران را اعلام فرموده و در صورت تمایل نظر خود را جهت داوری مرقوم فرمایید
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران در پناه خدا 🙏

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🍃❤️🍃

  2. فریبا نوری

    اسفند 29, 1398

    چون آنِ لبخندت
    که شب می شکند
    به تیغ روز

    درودها استاد گرامیم
    نوروزتان پیشاپیش به نیکی و شادی

    🌹🌹🌹

  3. ولی اله بایبوردی

    اسفند 29, 1398

    تفسیر عشق با ضربه نبض

    تقدیم برای شما

    سالی نو با بهاری نو

    ایام بکام

    با آرزوی بهترینها

    🌸🌸🌹🌸🌸

  4. مینا یارعلی زاده

    اسفند 29, 1398

    درودتان استاد رشنو فرهیخته و ارجمند
    پیشاپیش عید مبارک باد بر شما
    سالی پر از سلامتی و سعادت برایتان آرزومندم
    زنده باشید و پیروز🌷🙏🌷

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 8, 1399

    درودتان بزرگوار❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا