🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایا تو تماشا کن

(ثبت: 5878) اردیبهشت 1, 1397 
خدایا تو تماشا کن

خورم غم بر دل تنگم

شده سنگ به پای لنگم

چرا؟!!!! افسون و افسونم

ندارم چاره بر دل خونم

خدایا تو تماشا کن

سر پیری چه گریونم

گلگز

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):