🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایا

(ثبت: 259419) اردیبهشت 20, 1402 

 

از پرده برون ، درشده ای با همه آیا؟
شه را چه نیازست مراعات رعایا

با هیچکسان همنفسی برتو چه حاجت
هست و عدمی نیست نباشد به تو وایا

مهرت همه را هست و خلایق چه غیورند
زین سان همه میرند و تویی یک تنه پایا

باران بلای تو گهی بارش لطف است
لطف تو گهی هست بلاتر ز بلایا

در جبر و تخیر به تحیر فتد انسان
مابین قضا و قَدَرَت هست قضایا

سهل است اگر عشق تو اما چه بسا هست
دشوار چو فتح قلل از راه ثنایا

صد شکر که تا حال رهایم ننمودی
دریاب مرا باقی ایام خدایا

 

#مهدی_شریفی_زاده
#باقی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):