🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسنگ

(ثبت: 261722) تیر 17, 1402 

 

خوش باد هرآن سینه که همرنگ علی شد
خوش باد هرآن دل که فقط تنگ علی شد

عشاق به ترفند درآیند به دامش
اف بر پسر عاص که از چنگ علی شد

کیش دگرش نیست مگر کیش محبت
نفرین به کسی که سبب جنگ علی شد

آهنگ خدایی چو کند بنده ی اویم
هر بنده که همراه و هم آهنگ علی شد

در روز تباهل به خودش کرد تفاخر
چون نفس نبی دید که همسنگ علی شد

یارب نکند کس به صف حشر بگوید
افسوس که باقی سبب ننگ علی شد

 

مهدی شریفی زاده
#باقی