🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ سخت

(ثبت: 261306) تیر 5, 1402 

 

نگارم برده روح و جان و ایمان و دلم را
نبُرد افسوس با خود پیکر ناقابلم را

غلط گفتم تنم هم از تنش هرگز جدا نیست
که از مازاد خاک او سرشت ایزد گِلم را

یقینا خاک درگاهش بِه از مُلک بهشت است
مبادا کس کم از جنت بداند منزلم را

دلم شد مزرعِ کِشتِ غمِ هجرانِ رویش
خداوندا مکن چون آنچه کِشتم حاصلم را

به تقدیرم نوشته مرگ سختی حاصل از عشق
خدا را شاکرم، چون می شِناسم قاتلم را

نیامد گرچه یارم ، دلخوشم تا زنده هستم
ندیده چشم نامحرم نگار خوشگلم را

 

مهدی شریفی زاده
#باقی