🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی شریفی زاده

 

الاهی غیر از اللهی ، نهنگ لا شده صیدم

خوانش: 96

سپاس: 1

 

منکِرَت  ز خدایت گرفته جواب

خوانش: 74

سپاس: 1

 

خوش باد هرآن سینه که همرنگ علی شد

خوانش: 93

سپاس: 5

 

نگارم برده روح و جان و ایمان و دلم را

خوانش: 89

سپاس: 6

 

دلخواه تو گر نیستم، تنها تویی دلخواه من

خوانش: 99

سپاس: 5

 

ای شیخِ نصیحت گو ، مارا چه به هشیاری

خوانش: 74

سپاس: 5

 

قمر از مقابل و از دو طرف هلال هستی

خوانش: 114

سپاس: 2

 

تمام من فدای تو ، تمام توست مال من

غزل

خوانش: 96

سپاس: 5

هیچ

تمامِ من ازآنِ توست و هیچِ توست مال من

خوانش: 83

سپاس: 4

 

جانِ نبی در برِ جانان رسید

خوانش: 93

سپاس: 2

 

دل در کمند زلف نگارست اگر اسیر

خوانش: 68

سپاس: 4

 

چنانکه مادر از طفلش شفیقی بر نمیگیرد،

خوانش: 60

سپاس: 0

 

از من مسِتان ساقی،

خوانش: 90

سپاس: 6

 

آنچه میخواهم تو هستی بلکه حتی بیشتر

خوانش: 124

سپاس: 5

 

قعر دریا بر صدف ارزش ببخشد با گهر

خوانش: 82

سپاس: 5

 

مرد زمستانم و از لطف تو لبریز

خوانش: 68

سپاس: 5

 

گاهی نهفته است به ذات کسی هنر

خوانش: 82

سپاس: 4

 

خطا کردیم و او را در دعامان آرزو کردیم

خوانش: 101

سپاس: 4

 

چشمهایت عجیب سگ دارند

خوانش: 108

سپاس: 6

 

سبو را پر کند ساقی همه شب بی وضو بی تو

خوانش: 81

سپاس: 6