🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدایش گل است

(ثبت: 208845) اسفند 19, 1397 

خدایش گل است
تقدیم به ساحت مقدس ولی الله اعظم مولانا امام زمان (ع)

خدایش گل است و امامش گل است
به قربانِ چشمی که نامش گل است
به دستم رسیده عجب نامه ای
که پیک اش شهید و پیامش گل است
به میخانه ای دعوتم کرده اند
که سا قی بهاراست وجامش گل است
نگاهم به تصویری افتاده است
که پا تا سرِ پشت بامش گل است
شدم صید صیاد صاحب دلی
که هردانه ی زیر دام اش گل است
دلم شد گرفتار نقش کسی
که حسنش تمام و مرامش گل است
به میقاتِ خالِ لبی رفته ام
که سعی و صفا و مقامش گل است
ازاین دام بیرون شدن خود کشی ست
به قرآن که کُل کلامش گل است
چه زیبا مرا می بَرد با خودش
سرودی که حسن الختامش گل است

 

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 19, 1397

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتان با مولا🌷👏

  2. مازیار نژادیان

    اسفند 19, 1397

    درودها جناب خادمیان

    میهمان شعری ناب از قلم شما بودم

    باشید و بتابید به مهر🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1397

    سلام و درود بر استاد خادمیان عزیز

    گلی تمام سروده اش گل است
    به به
    لذت بردم
    غزلی محکم و کامل و نغز

    در پناه خدا شاد زی🌿👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا