🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدای مورچه

(ثبت: 244946) بهمن 9, 1400 

 

مورچه، بد به اضطراب افتاد

به گمانم خدای خود را خواند

باد، قدری به پیچ و تاب افتاد

برگ، قایق شد و به آب افتاد

عرض برکه، مسیر عرفان شد.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

شعر سروش:
آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو
و تا حدود زیادی، جامع قالب های
دوبیتی، رباعی، مسمط، مستزاد، نیمایی، سه گانی، پریسکه و سپید.

سروش، گونه ای برای بهترین سرایش های کوتاه با تنوع فراوان و زیرگونه های بسیار است که تلاش می کند نگاهی نو و زبانی تازه را به سرایش درآورد.
در سروش معمولا همه یا بیش تر لَخت های غيرپایانی همقافیه اند اما لَخت پایانی بصورتی متفاوت می آید
(توضیحات و نمونه سروش های بیش تر را با جستجوی اینترنتی می توانید مشاهده بفرمایید).

لطفا در گسترش این گونه ی تازه و توانمند، مددکار باشید!
فراوان سپاس

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. سلام و درود جناب رضا‌پور گرانقدر
    بسیار زیبا

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 9, 1400

    سلام قدرت شاعر در اشعار بلند بیشتر نمایان میشود

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 9, 1400

      سلام
      بله احتمالا همین طور است
      ولی باید نیازهای زمان را شناخت.

  3. سلام و احسنت🌺

  4. نسرین حسینی

    بهمن 10, 1400

    زیبا بود مثل همیشه

    درودها برشما جناب رضاپور عزیز وگرامی

    مانا باشید🌺🌺❤❤

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 10, 1400

      سلام و درودها و سپاس ها یتان
      سرکار خانم حسینی گرانقدر،
      بسیار لطف فرمودید 🌺🌺🌺❤️🙏

  5. سلام و سپاس. زیبا و دلنشین و پر از حکمت سروده اید. درودتان باد.
    🌿❤️❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا