🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا حافظ رفيق

(ثبت: 234462) آذر 28, 1399 

 

بچه ها من مانده ام پروازتان چالاك تر

عارفان من رانده ام آوايتان پر سازتر

عرش از نور شما يك وسعت از رنگين كمان

اوج تان در آسمان كبريا پرتاب تر

ما زمينى ها به خار و خاكها دل بسته ايم

نوشتان بادا شراب ، پيمانه ها لبريزتر

يكه تازى مى كنيد در عرش با كروبيان

گفتگو با شاهدان در باغها غمازتر

ما به مرداب زمينى همچنان خو كرده ايم

حالتان در خيمگاه عاشقان سرشارتر

دستهامان را دودستى از زمين بگرفته ايم

دستهاتان بر بلنداى زمان دمسازتر

چشمهامان سوخت در اين پهنه ى رمل و كوير

چشمهاتان بر گلستان خدا دل بازتر

خاطرات جنگ را باهم مرورى كرده ايد ؟

داغ شيدائى ز گفتار شما لب سوزتر

عكسهاتان يك به يك بر سقف عالم چيده اند

ساغر مى در ميان دستتان لب دوزتر

تقديم به شهدا ، از هابيل تا حسين ع و از حسين ع تا هميشه ى تاريخ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 28, 1399

    🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹

  2. حسین شیرکوند

    آذر 28, 1399

    🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا