🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خراش خاطرات بر قامت درخت

(ثبت: 264) آذر 1, 1394 

اتفاق بزرگ زندگی ام ! کی می افتی میان آغوشم؟
من که عمری نخورده مست توام ،کی تو را جرعه جرعه می نوشم؟

کی قرار است آنکه می خواهم ، ته فنجان فال من باشی؟
یا که اصلا بگو چگونه؟ کجا؟ کی قرار است مال من باشی؟

این سوالات مرد زندانی ست ، در اتاقی که عین سلول است
در قبال دلی که می شکند ، آنکه رفته همیشه مسوول است.

بار سنگین رفتنت را بر شانه ی لاغر من افکندی
بر درختی که قامت من بود خاطره روی خاطره کندی.

من سفر کرده ام تو را در شعر تا همانی شوم که می خواهی
مرکز ثقل این دگردیسی ، نقطه ی عطف این فرآیندی .

با روش های چاله میدانی ، شب به شب مثل عصر مشروطه
با دو تا چشم های قز/زاغ ات ، مجلسم را به توپ می بندی .

چله می گیرم از همین امشب تا به رویا ببینمت شاید
ذکر "امن یجیب…." می خوانم ، تا به کابوس ها نپیوندی.
………
………
در حضور مبارکت ای عشق ، کفرگویی چقدر شیرین است !
"وحده لا اله الا…."تو….تو دقیقا خود خداوندی !

نظرها 10 
  1. مينا امينی

    آذر 2, 1394

    زیباست

    مانا باشید و موفق

  2. نگار حسن زاده

    آذر 2, 1394

    در حضور مبارکت ای عشق ، کفرگویی چقدر شیرین است ! 
    "وحده لا اله الا…."تو….تو دقیقا خود خداوندی !

    سلام و عرض ادب و احترام استاد بزرگوارم

    بی نهایت باشکوه و زیبا و  جذاب و دلنشین بود

    سپاس بی کران

    • سلام و عرض ادب مهربانو حسن زاده

      از اينكه لطف همراهي و تاييد شما همواره رفيق راهم بوده بي نهايت سپاسگزار و مفتخرم

      مانا باشيد و سبز

  3. سوگند صفا

    آذر 2, 1394

    سلام و درود استاد بزرگوار..

    بسیار بسیار زیبا بود……..واقعا که لذت بردم…

    ممنون که گذاشتید تا استفاده کنیم

    در پناه حق

    • سلام بانو صفاي عزيز

      شما زيبا خوانديد

      يك دنيا ممنونم

  4. عسل رادمنش

    آذر 3, 1394

    بسیار زیبا بود

  5. جابر ترمک

    آذر 3, 1394

    من سفر کرده ام تو را در شعر تا همانی شوم که می خواهی 
    مرکز ثقل این دگردیسی ، نقطه ی عطف این فرآیندی .

    درود جناب پور حسن عزیز 

    بسیار زیباست 

    • درودها جناب ترمك نازنين

      بسيار سپاسگزار و مفتخرم كه تاييد شما شاعر توانا و چيره دست را دارم.

      يك دنيا ممنونم بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا