🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرچنگهای مردابی

(ثبت: 247639) اردیبهشت 24, 1401 

 

مردابها چه استوار مانده اند ؟
در بستر ِکبود زیستن ِما ,
حتی با کویری شدن ,
خشک نمی شوند …… نمی میرند
خرچنگها شبانگاهان می زایند و شب در سیاهی جاریست
زلالی نیست تا ماهیان زلال پرست , به تکاپو و شادی پردازند
ماهیان زلال پرست ,
در حصار تنَگ و تاریک ِ چنگال ِ خرچنگها اسیرند
در این مرداب متعفن , فقط کرمها و انگلها رشد ِ نجومی دارند
و در عمق خباثتها گرفتارند و سیاهی ارمغان افزون طلبی آنهاست
خداوندا مرا در جهنمی که عده ای از مسولان در آن گرفتارند ,
میانداز
بگذار در میان جهنمی از آنهائی باشم که در سرزمینشان عدالت جاری بود
و حداقل ها برای همه میسر و کسی درد نداری نداشت.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا