🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خر و پف

(ثبت: 2810) آبان 22, 1395 

درخت پیر

 

خروپف می کرد

گنجشک کوچک

کلافه شد

نظرها
  1. پریسکه باید باشد، مفهومی است، خوب برداشتهای بیشماری میشود ازش کرد، در امور تربیتی، در عرفان، در اقتصاد ،در سیاست و… با این حال المعنا فی بطن الشاعر. 

    • آرزو نوری

      آبان 23, 1395

      سلام و عرض ادب

      ممنون از توجهتون

      البته من پریسکه رو نمی شناسم. در واقع قالبها رو زیاد نمی شناسم

  2. طارق خراسانی

    آبان 23, 1395

    سلام و درود

  3. امید محبی (راد)

    آبان 30, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا