🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزان ٢

(ثبت: 240416) تیر 19, 1400 

 

چنديست به دام اين جهان افتادم

چون پشه به كام اين زمان افتادم

از ما نه سؤالى نه جوابى هرگز

از بخت سياهم به خزان افتادم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 19, 1400

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 19, 1400

    شادکام باشید🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا