🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خزید

(ثبت: 5233) دی 4, 1396 
خزید

 در پوچ رقص  هایم

بریده

می پی چم  به هیچ

بی تکیه به گرانیگاه

بیهوده نفس در الک  دو لک

فرمان ب ری ده

می رود …

 در جوف هوای مزخرف

پا ها  روی  یخ

در  ضربدری  شبیه  فلج

لیز ، جادّه نیست

اسکی بی هدفی

تورا می برد …

به نمی دانم چی؟!

چادر گل گلی خنده

روی هزار درد  و غمم

و من  اَصَم،

امّا  گام  بلند

در باد

در رگ  خزان زده  جاریست

کجای زمین  جوانه  می روید ؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):