🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته ی شبگرد

(ثبت: 259421) اردیبهشت 23, 1402 

 

درحضور مدعی از درد میگویی چرا؟
راز مردان را به آن نامرد میگویی چرا؟

قصه ی خفتن درآغوش نگار ماه تن
را به گوش خسته ی شبگرد میگویی چرا؟

از دلی که برد اگر چیزی نمیگویی مگو
از گِلی که بر سرم آورد میگویی چرا؟

ای قضا گفتی نمانم زنده در هجران دوست
پس چرا ؟حالا که ترکم کرد میگویی: چرا

توبه ات از نامرادی را چه شد ؟ ای بخت من
هرچه میگویم ازان برگرد میگویی :چرا؟

کام سرخم زر شد از اکسیر نام و یاد او
غافلان گویند باقی زرد میگویی چرا؟

 

#مهدی_شریفی_زاده
#باقی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):