🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خشکسال محبت ….

(ثبت: 2258) مرداد 29, 1395 

افتــــاده نفس به شمــــاره ؛ بگشــــای پنجره ها را

باشــــد که دوبـــــاره ببینیم ، پـــــرواز زنجره ها را

من اینسوی باغ و تو آنسو،این شیوه روند فراق است

دیـــوار فاصلــــه بردار ، بشکــن بشکـن هره ها را

در خشکســــال محبــت ، هنگـــــام زوال محبـــت

بـــــا واژه واژه بسازیـــم ، تصویــــر خاطـره ها را

ای نـــام رســـای رهایـــی ، آتش به دلـم ز جدایی

باید به غــــزل برسانیـــم ، خاموشـی حنجره ها را

خورشید حقیقت و ایمان ،آویـزه ی طاق یقین است

با دیده ی بــاور خود  بین ، نابـودی شب پره ها را

دشمن به خیال تباهش ، بالیده که پیرو عشق است

دیـدی بطلب ، بشناسیــم ، از هر سره ناسره ها را.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):