🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خطای دید

(ثبت: 1182) فروردین 22, 1395 
خطای دید

اخم و لبخند تو را این قهر شیرین می کند

یا بخندان یا بگریان دیده تمرین می کند

ای زلیخا دست بردار از خدای مصریان
این جدایی باطن ات را پاک بی دین می کند

این که دیوارم چرا کوتاه بوده راست نیست
وعده ی دیدار تو دیوار را چین می کند

کاش قدر ارزنی  من در دلت جا داشتم
من دلم گنجشک بوده جغد نفرین می کند

من سبکبالم اگر دستم به دستانت رسد
سیلی ات جرم مرا اینگونه سنگین می کند

یا جوابم کرده ای یا اینکه خوابم کرده ای
من خطای دید دارم نقطه تعیین می کند

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1395

    زیبا بود

  2. سوگند صفا

    فروردین 23, 1395

    خااااانوم نظری سلااام

    خانوم نظری حرف نداری..‌..

    عاااالی بود.

    عاااااالی……

    خیلی خوش مان امد.‌‌خیلیبرقرار باشین و نویسا

    و ما هم سعادت خوندن شعرهاتونو داشته باشیم

    یاحق

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 23, 1395

    سلام نازنین دل من

    بسیار زیبا و خواندنی بود

    خصوصا پایان بندی خوب شعرت

    بی نظیری عفت من

  4. محمدرضا لطفی

    فروردین 25, 1395

    به شمامیبالم

    شعر

    ابزار ابرازاحساسات است

    و شما چه نیکو از این ابزار استفاده کرده اید !!!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا