🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خطا

(ثبت: 262429) مرداد 7, 1402 

 

خواستم یوسف بمانم تا ابد
خواستن آن‌قدرها ممکن نبود!

دست آدم سیب چید از وسوسه
جد ما یک لحظه را مومن نبود…

 

▫️شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    مرداد 7, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر 🌞
    زیبا و موزون و تاثیر گذار سروده اید
    زنده باد👏👏👏
    دست آدم سیب چید از وسوسه🍃
    جد ما یک لحظه هم مومن نبود☘️

    نویسا مانید و سبز باشید و سرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️
    ،

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا