🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قوی باش!

(ثبت: 266921) دی 21, 1402 

 

به پایان می‌رسد این غم، قوی باش!
صبوری کن! بمان محکم! قوی باش!

زمین جای قشنگی نیست شاید
خدا هم گفته؛ ای آدم قوی باش!

اگر مصلوبِ بهتان شد وقارت
به یاد حضرت مریم(س) قوی باش!

تو آن کوهی که فریادش سکوت است
غرورت را نبینم خم! قوی باش!

دلت هرجای دنیا زخم برداشت
نخواه از هیچ‌کس مرهم! قوی باش!

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

نظرها
  1. زمین جای قشنگی نیست شاید
    خدا هم گفته؛ ای آدم قوی باش!

    سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

  2. امیر دادویی

    دی 21, 1402

    اگر مصلوبِ بهتان شد وقارت
    به یاد حضرت مریم(س) قوی باش!

    ٱفرین دوست عزیز

  3. درود زیبا ودلنشین است
    ⚘⚘⚘⚘❤❤

  4. غرورت را نبینم خم قوی باش
    درود بر شما زیبا سروده اید
    🙏🌸🙏🌸🌿🍃

  5. طارق خراسانی

    دی 22, 1402

    سلام

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا