🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معشوق شاعر

(ثبت: 266394) آذر 30, 1402 

 

تو یک دشت از نرگس و سوسنی!
تو سرگیجه‌ی یاس و آویشنی!

نگاه تو دریا! صدایت بهشت!
پیام‌آورِ ناز و رقصیدنی!

تو معشوقه‌ی قلب این شاعری
خدایی و شاید به شکل زنی!

ببین! واژه‌هایم خجالت کشید…
تو از وصف در شعر، هستی غنی!

و من تا ابد دوستت‌دارم و
تو «تنهاترین» آرزوی منی!

◻️ شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1402

    تو معشوقه‌ی قلب این شاعری
    خدایی و شاید به شکل زنی

    سلام و‌ درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 30, 1402

    احسنت
    بسیار زیباسروده اید
    🙏🌸🌺🌸🌺🙏🌸🌺🌸🌺

  3. درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا