🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط قرمز ..

(ثبت: 992) اسفند 22, 1394 

بسمه تعالی

 

خالق از چشمان زیبای تو  خورشید آفرید

خوشه های نور از سیمای تو  آمد پدید

 

من نمی خواهم بهشتی را که بیرون آمدم

می توان از سرخی گلگونه هایت سیب چید

 

خط فکرم  امتداد خط چشمان تو شد

راه ها پیمود باید تا به چشمانت رسید

 

هر زمان از جام لب هایت شرابی خواستم

دور لب آمد  برایم خط قرمز را کشید

 

بس که زیبایی  تو ای رعنا ترین آهوی وحش

آسمان مانند رویت ماه نورانی  ندید

 

من به آغوش دل انگیز تو عادت کرده ام

می توان در سینه ی داغ تو شب ها آرمید

 

با وجود قدّ بالای تو  ای بانوی من

باید از هر سرو رعنایی که باشد  دل برید