🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط قزمز

(ثبت: 595) دی 30, 1394 

من آرزويي كهنه و نابود بودم

من هر چه بودم آدمي محدود بودم

 

آزاديم درحد يك سيگار تلخ است

خوشحال رقص حلقه هاي دود بودم

 

يك فعل لازم از قبيل دل بريدن

يك قيد ساده در رديف زود بودم

 

اي كاش فرماني به دستم داده مي شد

تا لااقل مجري يك مقصود بودم

 

يا مثل يك سرباز ايراني زماني

در ضربه ي شمشير دشمن خود بودم

 

اي كاش با اين داغ آتش در بيابان

همچون شقايق سرد و خون آلود بودم

 

يا سايه اي از آشنايي بين مردم

بر سبزه زاري در لب يك رود بودم

 

من روزگارم خط قرمز داشته هردم

مثل حساب جاري مسدود بودم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):