🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلقت

(ثبت: 240693) مرداد 2, 1400 

 

به تند باد عنايت ز كائنات كريم
كشيده شد به خطى خوش سرشت ما به يقين
به جسم خاكى ام از گل شباهتى نو ساخت
به خلقتى كه ملائك نظاره مى پرداخت
ز پرده هاى طلوعش ترانه اى بنواخت
به هوش و چشم عنايتى نو ساخت
نسيم عشق الهى به بال من پر داد
كه در فضاى حضورش بسازم اين پرواز
مرا به خاك رهش آرزو همين باشد
كه توتياى حريمش بچشم من باشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا