🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت سلام تو

(ثبت: 6621) شهریور 19, 1397 

در کوچه های نور
سنگین تر از عبور

من 

راه را می شکافتم

با خلوت سلام تو!

در آشیان رویا
من 
حقیقت را می یافتم
با حسرت سراب تو!

در خاک خوب
در خاک بد
من
مؤمنانه ریشه میدادم
بر سالهایی خفته
با اشکی از شراب تو!

با گامهایی خسته
در گنگ عبوس اهریمن
من 
در میان شاخ و برگ بیداری
یک آسمان می بافتم
با شبچراغ کلام تو!

در کوچه های درد
با چشمهایی 
تا انتها خاموش
من
شفا میخواستم
از مردمکهای مسیح واره ات
از 
 دستهای پر آفتاب تو!

در کوچه های نور…..

#مستانه_دادگر
#ماهور

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    شهریور 20, 1397

    درودها خانم دادگر
     

    چون همیشه چشم نواز بود شعر شما بزرگوار

    امید که هماره شادان و نویسان باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا