🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده

(ثبت: 1220) فروردین 25, 1395 

خنده ای پوشالی 
از جنس یخ
یخی از جنس قلب
قلبی از جنس سنگ
سنگی از جنس غم 
غمی پنهان 
از جنس سرطان
سرطانی از جنس بد خیم …

(ارشیا فارسی)

نظرها
  1. حسن بن یباره

    فروردین 26, 1395

    درود

  2. مينا امينی

    فروردین 26, 1395

    مانا باشید دوست هنرمند و موفق

  3. نگار حسن زاده

    فروردین 26, 1395

    درود بر شما

    زیباست گرامی

    موفق باشید

  4. حمیدرضا نادری

    فروردین 26, 1395

    سلام علیکم با عرض ارادت موفق باشی

  5. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1395

    سلام و درود بر ارشیای عزیزم

    براستی برخی این چنین اند

    الهی شادی ها از آن تو باشد.

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………………………….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا