🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده ی دشمن ..

(ثبت: 1995) تیر 26, 1395 

بسمه تعالی

توبه نشکن  روز و شب در گیر استغفار باش
زینهار از فتنه و نیرنگ ها ، هشیــــــار باش

خنده ی دشمن ز جنگ سخت هم  ویرانگرست
بر حذر باش از شبیخون ، تا سحــــر بیدار باش

بینوایان ،  پادشاهان تهـی دست دل اند

دست های بینوایان را بگیر و یــار باش

چشم هایت را برای مهرورزی  بــــــاز کن

مهربانی کن به هر کس ، فرد  بی آزار باش
 

بت پرستی شیوه ی دیرینه ی اعراب نیست

هر زمان با بت پرستی سخت در انکار باش
 

حرف های دیگران مانند یک گنجینه است

یک امانتدار خـــــوب و محرم اسرار باش