🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوابهاى ساحلى….

(ثبت: 2758) آبان 14, 1395 
خوابهاى ساحلى….

بر زورقی طلایی و زیبا نشسته ای
در خوابهای ساحلی ات غرق می شوی…
آسوده روی بستری از پرنیان شعر
در واژه های مخملی ات غرق می شوی…

امواج ،روی صورت تو دست می کشند…
آرام، گونه های تو نمناک می شود…
با شوری ملایم دستان نرم آب
انگار، زنگهای دلت پاک می شود…

خطی سیاه دور نگاهت کشیده ای
-مانند شب که پرده به اسرار می کشد-
چشمان تو همیشه غمی جاودانه را
با زیرکی به ورطه ی انکار می کشد

دنیا همیشه سهم تو را از خوشی گرفت…
بخشید سهم تیرگی اش را به خاک تو
خورشید روی آب و زمین قصه ها نوشت
از سرنوشت ملتهب و تابناک تو…

دل می ربود وسعت دریای بودنت
هرچند در نگاه تو حسی غریب داشت
نیلی…کبود…آبی فیروزه ای…بنفش…
دریا همیشه منظره ای دلفریب داشت…

بر زورق طلایی تو آه می وزید…
وقتی که ناخدای تو موج سکوت بود…
شاید کسی ندید ولی در دیار تو
همواره عمق فاجعه، اوج سکوت بود…

دریا به آسمان شب آغوش می گشود…
می رفت موج، زیر لحاف سیاه شب
لغزید زورقی به دل نقره گون ماه
دستی سرود شعر تو را در پناه شب….

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 15, 1395

    سلام و درود بر ملکه شعر پاک

    دلتنگ اشعار نغز و زیبا و منحصر بفردتان بودم.

    سپاس از اینکه هستید

    در پناه خدا شاد زی

  2. مينا امينی

    آبان 15, 1395

    درودها مهربانو

  3. معصومه عبدالهی

    آبان 15, 1395

    سلام نازنینم

    مثل همیشه عااااااالی

    ?

    واقعا ازخوندن اشعارتون لذت میبرم

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 15, 1395

    شاید کسی ندید ولی در دیار  ِ تو

    همواره عمق  ِ فاجعه  ، اوج  ِ سکوت بود

    درود بر شما  .قلمتان گلباران

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا