🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب لیلی

(ثبت: 243305) آذر 14, 1400 

 

پریشانتر از گیسوی تو
بی ادعا تر از هیچ
بی پروا تر از خطر
تشنه تر از لبی
در گذار یک سراب
آه….
دوباره مجنون
خـواب لیلی را دیده است انگار

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 14, 1400

    . استاد مهر بانوی فرهیخته سروده زیبایتان
    . با حُسن ختامی غافلگیرانه
    . سخن از آشنایی با قالب سپید را باز می گوید
    . نگاهتان سرشار امید و پیروزی 🌸🌿🌸

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 14, 1400

      سلام
      درودتان بزرگ شاعر ارجمندم
      شاگرد نوازیتان را ارج مینهم
      سپاسگزارم🌸🌺

  2. علی معصومی

    آذر 14, 1400

    درود ها
    بانو ترکاشوند ارجمند
    احسنت
    ◇◇◇
    جنونست اینکه در سر داری ای دل
    فسونست هرچه دیگر داری ای دل
    نفهمیدم چه می خواهی ز جانم
    به آئینی که باور داری ای دل
    گمان کردم که باری را ز دوشم
    محبت کرده بر می داری ای دل
    نفهمیدم تو هم در آستین ات
    هزاران تیغ و خنجر داری ای دل
    بداهه

    🌺🍃🌺🍃

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 14, 1400

      درود برشما استاد فرزانه
      سپاس از بذل توجه تان
      بداهه ی بسیارزیبا دستمریزاد
      پویا وبرقرارباشید
      🌸🌺🌸🌼🌻

  3. محمد ح

    آذر 14, 1400

    درود زیبا بود
    تقدیمی:
    زندگی، دویدن در کویر
    و دیدنِِ
    در هر دُو، سرآب هاست
    رسیدن و لذت آنی
    و سپس حالِ خراب هاست
    م ح

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 14, 1400

      درود برشما شاعر فرزانه
      سپاس از بذل توجه تان
      سپاسگزارم
      بداهه ی بسیارزیبا دستمریزاد
      پویا وبرقرارباشید
      🌸🌺🌸🌼🌻

  4. نسرین حسینی

    آذر 15, 1400

    زیبا بود بانو ترکاشوند عزیز درودها برشما 👏👏🌺🌺

    • مدینه ترکاشوند

      آذر 15, 1400

      درود بر شما شاعره بانوی والاگوهر
      سپاس از بذل توجه تان
      مانا باشید🌺🌸🌸🌼🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا