🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب و خور

(ثبت: 240821) مرداد 8, 1400 

 

زندگى من ميان خواب و خور تقسيم شد

فكرهاى خام در انديشه ام ترسيم شد

چون كه بد كردم درونم اضطرابى جانگداز

كارها و نقش شيطانى من تقويم شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    مرداد 9, 1400

    💐🌸💐🌸💐🌸💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا