🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشیدِ غزل

(ثبت: 222319) بهمن 23, 1398 

 

گفـتی ببیـن چگـونه خـورشیدِ غزل شدی!
گـویــا غـــریـقِ شعــر از روزِ ازل شدی
.
لطفــت زیــاد بــاد ای بــانــوی مهربـان
انـگـار در نجـابتت ضــرب المـثـل شدی
.
چـادر به سـر کن و ببین ای کعبه ی خیال
اَعلی تر از بــتِ عــرب ، رَبُّ الهُبل شدی
.
تــو در میــانِ منـظومـه ی شعــر هـای من
زیبــاتر از همـیشه و همـچون زحل شدی
.
بی حوصله شده بود این خودکار ، ناگهان
گفتی ببین چگونه خورشیدِ غزل شدی…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا