🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خَنوخِ نامیرا

(ثبت: 253251) آبان 29, 1401 
خَنوخِ نامیرا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱)

موطنم هند و دلِ کرمانی‌ام اهلِ صفا

گاندی و قاسم سلیمانی درونم زنده‌اند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

اِرباً اِرباٰ، قطعه قطعه، تکّه تکّه شد ولی

از دوباره او به دنیا آمد و تکثیر شد!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فَقَطَعُوهُ بسُیوفَهُم اِرباً اِربا‌

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ