🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” خُلفِ عهـــد “

(ثبت: 267601) بهمن 19, 1402 
” خُلفِ عهـــد “

 

پشت این پنجـــــره هر بار دلم گریانست
شاخه درشاخه ی این غنچه گـُلم گریانست

دیـد نت عیـــن حبــابی به دلــم می آید
اند کـی بعد , دلـــم در بغلــم گریان ست

خاطرت هست,که منظومه ی ماهت بودم؟
در مداری که یقیناً , زُحــــــــلم گریانست

دیــدمت باز, از این پنــجره هم ؛ حیرانی!
یادم آمد که غمـی در گــُســـلم گریانست

خسته ام خسته ترازهرچه خودت می دانی
آنقدر خسته ,که دل! در غــــزلم گریانست

بار دیـــــگر من بیــچاره فرامـــوشم شد
لب به دارونَــزنم ؛زخـــم دلــم گریانست

قــــــول دادم !نگــرانت نـشوم, با یادت
عــــهد را می شـکنم , تا که دلم گریانست

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    بهمن 19, 1402

    درودها بر شما
    نازنین ارجمند
    🌺🌺🌺🌺
    عید مبعث مبارک

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 19, 1402

      سلام و درود بر بزرگمرد نازنین
      عید مبعث مبارک باشد ممنونم از حضور ارزشمندتان 🌺❤️🌺🙏

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1402

    درود و سپاس بر استاد بزرگوار و برادر ارجمندم جناب محسنی اصل همچنان دستبوسی عزیز بزرگوار مهربانیهایتان را ارج می نهم ❤️❤️❤️🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 19, 1402

      سلام بر بزرگ مرد شعر فارس استاد معزز جناب جمعی
      مدتی نیست در این سایت حاضرم و با دیدن نام مبارکتان خوشحال شدم از سلامتی وجودتان
      امیدوارم که همیشه در پناه حق باشید بنده حقیر همچنان در محضرتان می اموزم
      عید مبعث مبارکباد 🌺🌺❤️❤️🌺🌺🙏

  3. درودها جناب دوست
    احمدمحسنی اصل
    غزل بسیار زیبا و دلنشینی خواندم
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 19, 1402

      سلام و درود بر استاد یزدانی معزز
      ممنونم که به مهر خواندید
      عید مبعث بر شما مبارکباد
      برقراری وجودتان را ارزوست 🌺❤️🌺🙏

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 19, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    مبعث مبارک باد
    🙏🌺🌸🌸💐🍃

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 19, 1402

      سلام و درود بر استاد بانوی ادیب طلای کرمان
      بنده نیز عرض تبریک دارم این عید سعید را بانو
      برقراری وجودتان را همیشه خواهانم
      🌺🌹🌺🙏

  5. برهان جاوید

    بهمن 19, 1402

    درود جناب محسنی اصل
    بسیار زیبا و پر احساس
    همواره شاد و پیروز باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • احمد محسنی اصل

      بهمن 19, 1402

      درودها بر شما دوست عزیز و ارزشمندم
      برقرار ی وجودتان را ارزوست 🌺🌷🙏

  6. مهدی سیدحسینی

    بهمن 23, 1402

    درود بر شما
    ماندگار باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا