🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داد بابا نان برایم از حلال

(ثبت: 250569) شهریور 7, 1401 
داد بابا نان برایم از حلال

 

گر چه سرسختی نمودش شد ملال
دور از هر کجروی گردد وبال

حمد اویی را کنم هر لحظه ای
داد بابا نان برایم از حلال

ولی اله بایبوردی

05 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1401

    درود بر شمما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا