🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دارند برای تو‌قفس می سازند

(ثبت: 268957) فروردین 22, 1403 

دارند نه انسان که مگس می سازند
آنها که بشر را ز هوس می سازند

وقتی نفسی نیست برای ماندن
مصنوعی و با زور، نفس می سازند

گر باغ شوی، گر به ثمر بنشینی
دیوار تو را ز خار و خس می سازند

ای بلبل خوش نغمه چرا خوشحالی؟
دارند برای تو قفس می سازند

شمشاد شدی؟ درد بکش با قیچی
هرهفته تو را مستِ هرس می سازند

یارب همه ی عشق توئی، این مردم
بیهوده بتی از همه کس می سازند

عمریست که شاعران فقط شعر تو را
با قافیه های پیش و پس می سازند

پ .ن
هدیه ای از دوست شاعرم که تمایلی ندارند نام مبارک شان را درج کنم.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. برهان جاوید

    فروردین 22, 1403

    درود استاد طارق گرامی
    بسیار زیبا و ارزشمند
    از قلم شاعری توانمند
    لبریز از تصویر و شاعرانگی ست
    عید بر شما مبارک
    👏👏👏🌺🌺🌺❤️❤️❤️

  2. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1403

    سلام‌بر برهان عزیز

    عید فطر مبارک‌

    سپاس از مهر حضورت

    در پناه خدا🌱🙏🌹🌱

  3. معصومه بیرانوند

    فروردین 23, 1403

    سلام و درود بر شما
    شعر زیبایی ست

    • طارق خراسانی

      فروردین 23, 1403

      سلام‌و‌درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 23, 1403

    درود استاد خراسانی بزرگوار
    زیباست
    با آرزوی توفیق الهی و سعادتمندی
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا