🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیین‌توانگری قناعت باشد

(ثبت: 268731) اردیبهشت 8, 1403 

 

گویم‌ سخنی و بر هدایت باشد
زن‌ چون‌ بشود دو‌، غم به غایت باشد

خواندیم‌ به دفتر خرد دیری چند
آیین توانگری قناعت باشد

بهمن‌ ۱۳۷۳
ازمجموعه رباعی الف تا ی

 

 

 

نظرها 10 
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 8, 1403

    درود استاد
    بسیار عالی…
    آیین توانگری قناعت باشد…
    دستمریزاد
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام و درود بر جناب گیوه چیان گرامی

      سپاس از لطف حضورتان

      در پناه خدا 🌹

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 8, 1403

    درودجناب خراسانی
    بلی
    کاملا درست‌ست.
    احسنتم.
    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام جناب یغمایی عزیز

      خدا رحمت کند رفتگان شما را ، مرحوم پدرم میگفت خدا یکی زن یکی
      سپاس ار مهر حضورتان 🌹

  3. معین حجت

    اردیبهشت 8, 1403

    درود استاد جان…
    👏👏👏🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1403

      سلام حضرت استاد حجت عزیز

      سپاس از مهر حضورتان 🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 9, 1403

    زیباست
    درود و عرض ادب و احترام
    🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 9, 1403

      سلام ‌و‌ درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🌹

  5. علی معصومی

    اردیبهشت 9, 1403

    🌺🌺🌺🌺🌺👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 9, 1403

      سلام‌یر حضرت عشق

      سپاس از خضور بهاری تان

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا