🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داشت شعر سروش

(ثبت: 244961) بهمن 13, 1400 

 

ما که در انتظار خورشیدیم
کاش قدری ستاره می چیدیم
ماه را کاش خوب می دیدیم
و می اندیشیدیم
به نسیمی که داشت شعر سروش.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

شعر سروش:
آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو
و تا حدود زیادی، جامع قالب های
دوبیتی، رباعی، مسمط، مستزاد، نیمایی، سه گانی، پریسکه و سپید.

سروش، گونه ای برای بهترین سرایش های کوتاه با تنوع فراوان و زیرگونه های بسیار است که تلاش می کند نگاهی نو و زبانی تازه را به سرایش درآورد.
در سروش معمولا همه یا بیش تر لَخت های غيرپایانی همقافیه اند اما لَخت پایانی بصورتی متفاوت می آید
(توضیحات و نمونه سروش های بیش تر را با جستجوی اینترنتی می توانید مشاهده بفرمایید).

لطفا در گسترش این گونه ی تازه و توانمند، مددکار باشید!
فراوان سپاس

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    بهمن 13, 1400

    درود
    زیبابود
    احسنتم
    🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    بهمن 13, 1400

    زیبا بود جناب رضاپور گرامی درودها برشما
    🌺🌺❤❤

  3. کاش قدری ستاره می چیدیم
    درودها جناب رضاپور. عالی است. احسنت.
    🌸🌿🌿🌿🌸

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 13, 1400

      سلام و درودها
      و سپاس ها یتان
      استاد وحدتی بزرگوار 🌺🌸🌿🌿🌿🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا