🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داعشی

(ثبت: 4339) تیر 3, 1396 

آتش به ستم خانه ی بیداد بزن
در گوش فلک حق طلبی داد بزن

با موشک ویرانگر دشمن شکنت
بر لانه ی داعشی جلّاد بزن
علیرضا حکیم

نظرها
  1. درود بر شما واین قلم شعله ور

  2. علیرضا حکیم

    تیر 4, 1396

    سلام و هزاران سپاس مهربانوی گرامی خانم خیاط پیشه

    عید سعید فطر تبریک و تهنیت باد

    موفق باشید

  3. سلام جناب حکیم گرامی

    زیبا سروده اید

    برقرار باشید

  4. علی رفیعی

    تیر 29, 1397

    سلام و دردها بحضور استاد حکیم عزیز

    سروده ای بسیار زیبا و حماسی ارزشمند قلم زده اید

    دستمریزاد…موفق و پیروز باشید

    • علیرضا حکیم

      دی 26, 1400

      با سلام
      و
      سپاس فراوان آقای رفیعی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا