🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ شیدائی

(ثبت: 267984) اسفند 6, 1402 

 

چون تمامِ اشکها بارانِ پيدائي توست

برگ برگِ سرخِ گلها داغِ شيدائي توست

چشمِ دل خطي زِ آبِ ديده ترسيم مي کند

آبها امواجي از عرفانِ دريائي توست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا