🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دامنِِ دختر شعر

(ثبت: 4735) شهریور 11, 1396 
دامنِِ دختر شعر

دامن دخترِ شعر

لبریز از گل سرخ یادت

پرِ لبخند شده غزل از میلادت

مهناز نصیرپور

تصویرنویسی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):