🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختران زمستان

(ثبت: 212882) مرداد 12, 1398 

در دستهایم موج باش
یکسره
سرکش
لبریز
.
.
.
در جستجوی تفته ترین منظومه ها
بالهای ظریفم باش
.
.
.
شاید ندانی
در میان شانه هایم
گل سرخی از من گریخته
که شکفتن را
فقط در هوای تو می جوید
.
.
.
دیر هنگام است
خوابهایم را بردار و برو
شاید
در دهان خوابهای تو ، شیرین شوند
و چه خوب می شد
فرشتگان
بر سفره ی کهکشان
طعم زمینی تو را
بنشانند و
ستاره ها با پیشانی دختران زمستان
آشتی کنند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 12, 1398

    درود بر شما بانو ماهور گرامی

    زیبا مثل همیشه

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    درود ها

    💐💐💐

  2. شاید ندانی
    در میان شانه هایم
    گل سرخی از من گریخته
    که شکفتن را
    فقط در هوای تو می جوید

    این عالیست…

    …. سلام بنده دلم نمی آید که بیخیال از کنار یک اثر بگذرم جز ارسال شعر، مولفش حتی اگر هیچ فعالیت در سایت نداشته باشد

    نفرین به آن گل سرخ!
    که احمقانه – تو – فریبش را خوردی و غریبانه من، کمینش!

    پژواره

  3. طارق خراسانی

    مرداد 13, 1398

    سلام و درود
    مانند همیشه بسیار عالی ست
    آيا باید به همین که نوشته ایم شعر عالی ست اکتفا کنیم؟
    برای این بخش از شعر چقدر باید نوشت؟
    و چه خوب می شد
    فرشتگان
    بر سفره ی کهکشان
    طعم زمینی تو را
    بنشانند و
    ستاره ها با پیشانی دختران زمستان
    آشتی کنند
    فقط می نویسم باز عالی ست
    راستی تکلیف آنان که پیام شعر زیبایت را نخواهند گرفت چیست؟
    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا