🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت

(ثبت: 2288) شهریور 1, 1395 
درخت

 

درخت خشک صد ساله

نماد زخمی دیروز

نشسته بر سر راهم

مثه تندیس پند آموز

دلم با دیدنش گرمه

که از برگاش نشون دارم

تموم خاطراتم رو

من از تاثیر اون دارم

درخت یادگاری ها

تو قلب بچه ها تک شد

به روی جسم خشکیدش

علامت های ما حک شد

کنار آب آبادی

به حال خستگیمون سوخت

شبا چشمای سبزش رو

به ناکامی ما می دوخت

*

چقد دلگیره آبادی

چقد زخمیه قلبامون

کجا رفتند گنجشکا

از این رویای بی بارون

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):