🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردانه کودکم…

(ثبت: 208853) فروردین 28, 1398 
دردانه کودکم…

دردانه کودکم
رهای کوچکم
با خنده های ناب
بر بوته های سبز زندگی،
گل می کنی!
با هر بهانه ات
با عشوه های ناز
و چشمان سیاهت چه می کنی!
شیرین زبانِ من
از باغِ کلام تو
هر واژه چیدنی است!
آهنگ بابایی گفتنت،
لحنی شنیدنی است.

در اوج شادی ات
کودک بمان همیشه
به دامان زندگی…

– برای دختر نازنینم، رهایم…

سعید فلاحی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    فروردین 28, 1398

    سلام و درود جناب فلاحی برادر و دوست گرامیم
    بسیارزیبا و سرشار از احساس ناب قلم زده اید. خداوند مهربان همواره حافظ و نگهدار و یار و یاور جنابعالی و کودک نازنین و دلبندتان باشد⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
    برایتان سعادت و شادکامی آرزو دارم .
    در پناه خدا پیروز و سرافراز باشید.

    👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌿🌿🌿

  2. علی رفیعی

    فروردین 28, 1398

    سلام و درودتان باد
    بسیار زیبا

    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. با سلام و احترام
    زیبا سروده اید
    درود بر شما
    موفق باشید
    قلم تان در اوج

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا