🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردمند

(ثبت: 244636) دی 30, 1400 

 

سربند زندگی بستم

به دردمندی خویش گریستم

مقاوم ام

ولی کو هم دردی؟

#شعرسروش
#محمدحسنی

 

 

نظرها
  1. درودتان، بسیار زیبا ❤️🙏

    • محمد حسنی

      دی 30, 1400

      درود ها زیبابینید سایه تون مستدام🌹

  2. سلام و احسنت 🌺

    • محمد حسنی

      دی 30, 1400

      درو اسماعیل عزیز حس تحسین ات را در تقدیر به گلی می آرایم🌹

  3. با درود و لب مریزاد جناب حسنی عزیز
    نبض قلب و قلم تان همواره در تپش
    کو هم دردی …🧐

    👌🌹🌹🌹

    • محمد حسنی

      دی 30, 1400

      درود و سپاس🌹
      بله کو
      البته هم دردی از جنس دردمندی
      واقعا این جبهه ای که انسان در برابر هم نوع خود گرفته قابل توجه نیست..
      چه بسا که اگر به این دردمندی(قابل ترحم)بودن انسان پی برده بود از موضع خود پایین می آمد و می توانست کار انجام دهد در این سو..
      بلاخره همه پا به زندگی گذاشته ایم و به قول سروده سربند زندگی بسته ایم
      ممنون از حضور🌹

  4. سیاوش آزاد

    دی 30, 1400

    سلام مقاومم

    • محمد حسنی

      دی 30, 1400

      درود
      مقاوم ام صحیح نیست پس

      • سیاوش آزاد

        دی 30, 1400

        سلام صحیح و غلطش را نمیدانم ولی بنظر میرسد رسم الخط واحدی حاکم باشد بهتراست ام شاید در آنجا بهتر است به کار رود که از لحاظ تلفظ از کلمه جدا باشد مثلا نامه ام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا