🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردهاى زمانه

(ثبت: 242212) مهر 21, 1400 

 

اگرچه پراز دردهاى زمانه شدم

حباب وار مانده ام هزار بهانه شدم

حضور من بجز درد ماندن نيست

به موج خيالى به وصل جوانه شدم

و خواهش من جز غرق در تو نبود

ولى كنار ساحل بى بلم فسانه شدم

هزار خنده ى بيهوده بر نگاهم بود

به محض ديدن تو زنده از ترانه شدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا