🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دردی رها کنی که بدانی چه فتنه ای

(ثبت: 212717) مرداد 14, 1398 
دردی رها کنی که بدانی چه فتنه ای

هر جای فرش باشی و او را صدا کنی
یادآوری کنم که خدایا خدا کنی

ادعونی استجب شنوی از ضمیر جان
جان را شفا دهی که بدن را فدا کنی

جایی روی رها چو ز جسمی دلا روی
جایی عروج ، درد خودی را دوا کنی

یک لحظه یاد حضرت ایوب جان من
افتی چه درد را متحمّل رها کنی

دردی رها کنی که بدانی چه فتنه ای
صبری کنی خودی ز بلاها جدا کنی

با ناله گه نوای ضمیرت شنیدنی
آهنگ دل به گریه یِ چشمی جلا کنی

جان را فدا ، اگر چه تنی را فدا ولی
در راه عشق کرده به عهدت وفا کنی

والی حکایتی به روایت شنیدنی
جانی دهی به خالق سبحان صفا کنی

ولی اله بایبوردی

08 / 05 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مرداد 14, 1398

    🌿👏👏👏
    روزی بیا
    که
    مرا مبتلا کنی..‌..🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 14, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      از مرحمت بزرگواریتان سپاسگزارم

      🍃💐🍃💐🍃💐🍃

  2. امیر جلالی

    مرداد 14, 1398

    بسیار دلنشین بود و روح نواز نیز … بهره بردم و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 14, 1398

      سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌹🍃🌹🍃

  3. امید سعیدی

    مرداد 14, 1398

    آهنگ دل به گریه یِ چشمی جلا کنی
    بسیار زیباست
    جناب بایبوردی عزیز موفق باشید.🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 14, 1398

      سلام

      استاد سعیدی مهربان

      سپاس از خوانش صمیمانه تان

      🍃🌺🍃🌺🍃

  4. اکبر رشنو

    مرداد 14, 1398

    درودها
    بر
    شما استاد عزیز

    مهرتان تابان

    و دستمریزاد و 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 14, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب رشنو اندیشه نگار

      سپاس از همراهی تان

      در پناه خالق هستی بخش

      🌈🌈🌈💐🌈🌈🌈

  5. … سلام استاد
    همیشه با تماشای آثارت، در خود فرو می روم و سبک تر از پروانه سپس، تا خدا فرا…
    ممنون…

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 15, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      سپاس از همراهی تان با نکته کلام زیبایتان

      💐🌿🌿💐

  6. نسرین حسینی

    مرداد 15, 1398

    بسیار زیبا بود
    ودلنشین

    درودها برشما وقلم وزین شما استاد گرامی

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 15, 1398

      سلام

      سرکار خانم حسینی

      ممنون از خوانش صمیمانه تان

      🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا