🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درمانده

(ثبت: 229386) تیر 25, 1399 
درمانده

 

از چشمهایت….نه! نمی افتم به هر رودی
الماس های نور، پشت عینکی دودی!

می خوانمت با هر زبان، ورد لبم هستی
تسبیح دورت می زند، انگار معبودی

بعد از تو نخ کش شد لباس کهنه ی روحم
بر تارهای سست روحم بهترین پودی

درمانده ی پیمانه ی آخر شدی یا نه؟!
مستی ولی “می” را نمی نوشی به این زودی

اینک تمام هستی ام در گیر مویی شد
ای مو پریشان کاش اینگونه نمی بودی

خرداد ماه97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 25, 1399

    باسلام و درود خدمت شما سرکار خانم بیرانوند
    بسیار زیبا
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    بعد از تو نخ کش شد لباس کهنه ی روحم
    بر تارهای سست روحم بهترین پودی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا