🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ

(ثبت: 249777) مرداد 12, 1401 
دروغ

 

اُف بر دروغ که حق را به زیر نقاب کرد

هر نکبتی را در نظر عینِ ثواب کرد

.

از بوی خوش مستیم و غافل زِ فاجعه

که گلاب را قتل گلستان گلاب کرد

.

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 12, 1401

    سلام

    مصرع چهارم نیاز به بررسی دارد

    بنگر گلاب را، پرپر گلها گلاب کرد

    در پناه خدا 🌿👏🌹🌿

    • علی احمدی

      مرداد 14, 1401

      درودتان باد استاد عزیزم .
      همین که از نظر حقیر بی اشکال باشد برایم همواره کافی است
      نظر دیگران قطعا نمی تواند نظر من باشد حتی اگر روی آن
      نام اصل و قانون بگذراند من ازادم که نپذیرم و همواره هم
      نپذیرفتم و گزینه نقد را مسدود نمودم . نقد از نظر حقیر
      نوعی خود خواهی است . نقد یعنی آنچه تو را خوش آید رها
      کن و آنچه من یا ما می گوییم و یا عرف شده را بپذیر . خیر
      بنده حقیر چنین نخواهم کرد . شعر بر دل و جان من الهام شده
      همینگونه شده که می بینید و مرا خوش آید . پوزش خواهم
      استاد لکن این توضیح لازم بود چون سالهاست دارم به حضور
      عزیزان اهل قلم عارض می گردم که نقد در دیدگاه من وجود
      ندارد . دست بوس شما : بابک حادثه🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا